Blog
KORONAWIRUS - FAQ

KORONAWIRUS - FAQ
  • Q: Czy pracujemy ?
  • A: TAK
  • Q: Czemu telefony i chat są czasami wyłączone ?
  • A: Niestety duża ilość zamówień i maili spowodowała, że nie jesteśmy w stanie robić wszystkiego. Wybraliśmy zamówienia i email jako priorytet. Telefony i Chat uruchamiane są po zrealizowaniu zamówien i po odpisaniu na maile.
  • Q: Czy zamówienia są realizowane bez problemów ? 
  • A: TAK - u nas. Jeżeli z dostępnością zamawianych produktów są jakiekolwiek problemy informujemy o tym od razu !
  • Q: Czy są opóźnienia ? 
  • A: Pojawiają się opóźnienia w dostawach, na które niestety nie mamy wpływu i nie jesteśmy w stanie ich przewidzieć. 
        Jeżeli z dostępnością zamawianych produktów są jakiekolwiek problemy informujemy o tym od razu !
  • Q: Czy można odebrać towar u nas na miejscu ? 
  • A: NIE.


Wiadomość z dnia: 31-10-2020
Galeria

Newsletter

Zapisz się do Naszego newslettera i otrzymuj jako pierwszy MEGA rabaty na zakupy w sklepie angela.pl