Zgłoszenie serwisowe

Godziny pracy serwisu:
Poniedziałek-Piątek:11-16

Przed wysłaniem towaru do serwisu należy wypełnić zgłoszenie serwisowe.

Możliwe jest również uzyskanie numeru RMA drogą telefoniczną, jednak ze względu na dość długi okres oczekiwania zalecamy drogę elektroniczną.

Po wysłaniu zgłoszenia w ciągu maksymalnie jednego dnia roboczego zostanie nadany i wysłany mailem numer RMA.

Numer ten należy umieścić w widocznym miejscu na przesyłce.

Przesyłki , które zostaną dostarczone bez  widocznego  numeru RMA, będą oczekiwać na przyznanie numeru maksymalnie 14 dni kalendarzowych.

W przypadku osobistego dostarczenia reklamowanego towaru zalecamy wcześniejsze zgłoszenie. Skróci to znacznie czas oczekiwania na przyjęcie towaru do serwisu.

Reklamowany towar powinien posiadać oryginalne opakowanie, w przypadku jego braku należy zapakować towar w sposób gwarantujący jego bezpieczne dotarcie do serwisu.

Przesłany towar musi zawierać wszystkie elementy wyposażenia i akcesoria, chyba że zostanie to inaczej ustalone z pracownikiem serwisu. 


Sprzęt należy przesłać na poniższy adres dowolnym spedytorem, po naprawie zostanie odesłany na nasz koszt.  

ANGELA.PL SERWIS
ul. Krakowska 180 bud.C
52-015 Wrocław 

Sprzęt jest sprawdzany tylko pod kątem usterki wskazanej w zgłoszeniu, dlatego zalecamy dokładne i jasne opisanie zaistniałej usterki aby uniknąć nieporozumień.
    
 



Oświadczam, iż zapoznałem(am) się z Regulaminem i Polityką prywatnośc sklepu internetowego oraz akceptuję ich postanowienia. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji zlecenia serwisowego w  Sklepie internetowym Angela.pl w zgodzie i według zasad określonych w Polityce prywatności przez Angela.pl Michał Greń z siedzibą w Smolcu (55-080 Kąty Wrocławskie), ul. Wrzosowa 8B/1, NIP: 8992299614.

Newsletter

Zapisz się do Naszego newslettera i otrzymuj jako pierwszy MEGA rabaty na zakupy w sklepie angela.pl